Skarbnik Gminy – Magdalena Wanserska |
|
![]() |
pokój nr 22 piętro I |
tel: +48 58/ 673 56 24 | |
tel.: +48 58/ 673 20 96 wew. 624 | |
e-mail: ugpuck@onet.pl | |
e-biblioteka dokumentów |
ZADANIA I KOMPETENCJE SKARBNIKA GMINY:
- Opracowywanie projektów budżetu
- Dokonywanie analiz budżetu i informowanie Wójta o jego realizacji
- Przekazywanie kierownikom referatów i dla samodzielnych stanowisk wytycznych
oraz danych niezbędnych do opracowywania projektów planu budżetowego - Czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej
- Wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości
- Wykonuje zadania i obowiązki wynikające z Ustawy o finansach publicznych
- Sprawowanie nadzoru nad pracą Referatu Finansowo – Budżetowego
- Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających
z poleceń lub upoważnienia Wójta