GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PUCKU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTORA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
1 ETAT ? ZATRUDNIENIE NA ZASTĘPSTWO OD MAJA 2014 R.
NA OKRES OK. 1 ROKU
- Wymagania niezbędne:
WYKSZTAŁCENIE | wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, administracja). |
WYMAGANA WIEDZA SPECJALISTYCZNA |
Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz aktów wykonawczych do w/w ustawy i podstawowe zagadnienia Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o ochronie danych osobowych. |
- Wymagania dodatkowe:
ZNAJOMOŚĆ INNYCH ZAGADNIEŃ |
Umiejętność interpretacji przepisów prawnych związanych z wykonywaną pracą. |
CECHY OSOBOWOŚCI | Komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność, szacunek do drugiego człowieka, odporność na stres, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy. |
UMIEJĘTNOŚCI | Umiejętności funkcjonalne:
Umiejętności instrumentalne:
Adekwatnie do realizowanych zadań, podinspektor ds. świadczeń rodzinnych powinien opanować następujące umiejętności:
Praca na stanowisku podinspektora ds. świadczeń rodzinnych wymaga znajomości obsługi komputera w środowisku WINDOWS oraz po przyuczeniu AMAZIS. |
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przyjmowanie wniosków o ustalanie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego oraz specjalnego zasiłku opiekuńczego;
2) sprawdzanie przyjętych wniosków pod względem kompletności;
3) rozpatrywanie wniosków w sprawie świadczeń rodzinnych oraz przygotowanie decyzji administracyjnych w tym zakresie;
4) prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zmiany lub uchylenia decyzji ostatecznych, zawieszania, umarzania oraz wznawiania postępowania;
5) prowadzenie spraw związanych z nienależnie pobranymi świadczeniami w zakresie przygotowania decyzji oraz prowadzenia postępowania egzekucyjnego.
- Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) oryginał kwestionariusza osobowego,
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
f) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
g) oświadczenie kandydata o niekaralności,
h) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: ?Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia 16 maja 2014 r. do godz. 1500, pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku
ul. 10 Lutego 29
84-100 Puck
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
?Nabór na wolne stanowisko ? PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH?
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pucku w dniu 16.05.2014r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 58 673 56 11.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku (www.gops.puck.pl) oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Pucku, przy ul. 10 Lutego 29.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku (www.gops.puck.pl) oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Pucku.
Puck, dnia 06.05.2014 r.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku
Iwona Rumanowska
Otwiera się w nowym oknie