Pokaz mody jest w stanie pokazać więcej niż tylko kolekcję, nowy styl czy najnowszy trend. Przejście po wybiegu wymaga przełamania własnej nieśmiałości, lęków oraz nabrania dużej pewności siebie. To wyzwanie tym większe jeśli w rolę modeli wcielają się dzieci, które na co dzień zmagające się z trudną sytuacją rodzinną i materialną.
Z myślą o nich wolontariusze z firmy LPP SA, reprezentujący markę Reserved Kids już po raz trzeci zorganizowali ramach wolontariatu pracowniczego POKAZ MODY, tym razem w trakcie zimowej edycji English Camp w którym udział wzięło ponad 35 dzieci z domów dziecka i ubogich rodzin z województwa pomorskiego.
Pokaz odbył się 31 stycznia br. w Wiejskim Domu Kultury w Żelistrzewie.
Więcej informacji na stronie: English Camp
W projekcie EW/S Camporganizowanym od 2004 roku przez gdański oddział stowarzyszenia non-profit Project Management Institute, wzięło udział już ponad 700 dzieci z okolic Trójmiasta.
Głównym celem programu jest umożliwienie dzieciom wychowującym się w domach dziecka, rodzinach zastępczych oraz w rodzinach o niskim statusie materialnym uczestnictwa w letnich kursach języka angielskiego. Oprócz codziennych, 3-godzinnych zajęć z wykwalifikowanymi lektorami, dzieci biorą udział w licznych grach, zabawach i zajęciach z wolontariuszami, których celem jest wzmocnienie ich wiary we własne możliwości, poprawienie umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz obniżenie poziomu agresji. Pokaz mody już po raz trzeci stanowi największą atrakcję obozu.
[easyrotator]erf_76_1381002778/erf_58_1391357547/erc_3_1391357569[/easyrotator]
Otwiera się w nowym oknie