Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „EKOWIK” Sp. z o.o. Władysławowo, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, oprócz dotychczasowych opcji płatności (płatność bez ponoszenia dodatkowych opłat przez klienta w siedzibie Spółki kartą płatniczą lub BLIKiem oraz w placówkach Banku Spółdzielczego w Krokowej) wprowadziło dla swoich klientów nowe wygodne sposoby płatności rachunków za usługi:
- za pomocą kodu QR w bankowej aplikacji mobinej,
- za pomocą kodu kreskowego w kasach wybranych supermarketów, w sklepach osiedlowych, na poczcie oraz na stacjach benzynowych na terenie całego kraju – wszędzie tam gdzie znajdują się terminale płatności VIA Moje rachunki.
Jak uregulować rachunek?
Fakturę przesłaną przez MPWiK „EKOWIK” Sp. z o.o. wystarczy podać kasjerowi, który zeskanuje czytnikiem umieszczony na rachunku kod kreskowy i pobierze zapłatę. Dowodem zapłaty za usługę jest paragon sklepowy. Należy go przechowywać podobnie jak ostemplowane na poczcie czy w banku blankiety. Wpłacać można tylko całość kwoty uwidocznionej na rachunku.
Jakie są zalety korzystania z sieci VIA Moje rachunki?
Płacenie rachunków w tej sieci terminalowej jest:
- tanie – konkurencyjna prowizja za wpłatę
- wygodne – klient nie musi tracić czasu na dojazd i stanie w kolejce do okienka, rachunek możesz uregulować przy okazji zakupów
- szybkie – przyjęcie zapłaty za rachunek trwa kilka sekund, gdyż wszystkie dane dotyczące płatności zawarte są w kodzie kreskowym na rachunku
- bezpieczne – dzięki automatyzacji procesu odczytu danych na podstawie kodu kreskowego zrealizowanie płatności jest bezbłędne i bezpieczne
- terminowe – dokonanie wpłaty w terminalu płatności VIA Moje rachunki w dniu płatności oznacza opłacenie rachunku w terminie
Gdzie płacić?
Lista punktów, w których można dokonać płatności na obszarze działania MPWiK „EKOWIK” SP. z o.o. we Władysławowie, dostępna jest w zakładce https://ekowik.com.pl/obsluga-platnosci/
Otwiera się w nowym oknie