KTO MOŻE UBIEGAĆ SIĘ O KARTĘ SENIORA
- kobieta, która ukończyła 60 rok życia / mężczyzna, który ukończył 65 rok życia;
- posiada stałe zameldowanie na pobyt stały na terenie gminy Puck;
- w przypadku braku zameldowania na pobyt stały na terenie gminy Puck do wniosku dołączamy kopię pierwszej strony deklaracji podatkowej za ostatni rok podatkowy wraz z potwierdzeniem jej złożenia (PIT);
WNIOSEK
- składamy osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Puck oraz okazujemy aktualny dokument potwierdzający tożsamość i wiek osoby;
Do wniosku załączamy:
- aktualną fotografię o wymiarach 35mm x 45 mm;
- w przypadku osób niezameldowanych lub zameldowanych na pobyt czasowy kopia pierwszej strony deklaracji podatkowej za ostatni rok podatkowy wraz z potwierdzeniem jej złożenia (PIT);
KARTA SENIORA
- zostaje wydana po weryfikacji wniosku, nie później niż w terminie 30 dni po jego złożeniu;
- wydawana jest bezpłatnie na okres 3 lat;
- zawiera imię i nazwisko, zdjęcie, nr karty, termin ważności oraz logo organizatora;
UCZESTNIK MOŻE POSIADAĆ JEDNĄ KARTĘ
ODBIÓR KARTY SENIORA następuje
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Puck lub
- Kartę może odebrać pełnoletnia osoba posiadająca pisemne upoważnienie do odbioru Karty
WARUNKI KORZYSTANIA
- posiadacz karty uczestniczy w programie osobiście;
- z karty korzystamy za okazaniem dokumentu tożsamości;
- karta obowiązuje tylko w miejscach wskazanych przez Partnerów Programu;
LISTA PARTNERÓW PROGRAMU WKRÓTCE
Dokumenty do pobrania:
Dokumenty do pobrania – wniosek, upoważnienie.
Otwiera się w nowym oknie