Search
Close this search box.

JUŻ OD DZIŚ MOŻNA SKŁADAĆ WNIOSKI O WYDANIE KARTY SENIORA W GMINIE PUCK

KTO MOŻE UBIEGAĆ SIĘ O KARTĘ SENIORA

  • kobieta, która ukończyła 60 rok życia / mężczyzna, który ukończył 65 rok życia;
  • posiada stałe zameldowanie na pobyt stały na terenie gminy Puck;
  • w przypadku braku zameldowania na pobyt stały na terenie gminy Puck do wniosku dołączamy kopię pierwszej strony deklaracji podatkowej za ostatni rok podatkowy wraz z potwierdzeniem jej złożenia (PIT);

 

WNIOSEK

  • składamy osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Puck oraz okazujemy aktualny dokument potwierdzający tożsamość i wiek osoby;

Do wniosku załączamy:

  • aktualną fotografię o wymiarach 35mm x 45 mm;
  • w przypadku osób niezameldowanych lub zameldowanych na pobyt czasowy kopia pierwszej strony deklaracji podatkowej za ostatni rok podatkowy wraz z potwierdzeniem jej złożenia (PIT);

 

KARTA SENIORA

  • zostaje wydana po weryfikacji wniosku, nie później niż w terminie 30 dni po jego złożeniu;
  • wydawana jest bezpłatnie na okres 3 lat;
  • zawiera imię i nazwisko, zdjęcie, nr karty, termin ważności oraz logo organizatora;

UCZESTNIK MOŻE POSIADAĆ JEDNĄ KARTĘ

 

ODBIÓR KARTY SENIORA następuje

  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Puck lub
  • Kartę może odebrać pełnoletnia osoba posiadająca pisemne upoważnienie do odbioru Karty

WARUNKI KORZYSTANIA

  • posiadacz karty uczestniczy w programie osobiście;
  • z karty korzystamy za okazaniem dokumentu tożsamości;
  • karta obowiązuje tylko w miejscach wskazanych przez Partnerów Programu;

 

LISTA PARTNERÓW PROGRAMU WKRÓTCE

Dokumenty do pobrania:

Dokumenty do pobrania – wniosek, upoważnienie.

Regulamin Karty Seniora

Otwiera się w nowym oknie

Wprowadził:

Piotr Kropidłowski

Piotr Kropidłowski

Na skróty: