Ułatwienia dostępu

Search
Close this search box.

Od dnia 1 lipca br. realizacją programu ?Dobry Start? będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku informuje, że dnia 15 czerwca 2021 r. Rada
Ministrów przyjęła rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego
programu ?Dobry Start?, w związku z czym od dnia 1 lipca br., realizacją programu
?Dobry Start? będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej.
Wszyscy rodzice od 1 lipca 2021 r. mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
? przez Portal informacyjno ? usługowy Emp@tia
? przez bankowość elektroniczną
? przez portal PUE ZUS.
Wnioski należy składać do 30 listopada 2021 r.
Wszelkie pytania dotyczące zasad przyznawania świadczenia oraz składania wniosków
należy kierować do ZUS.

Otwiera się w nowym oknie

Wprowadził:

Piotr Kropidłowski

Piotr Kropidłowski

Na skróty: