Od dnia 1 lipca br. realizacją programu „Dobry Start” będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku informuje, że dnia 15 czerwca 2021 r. Rada
Ministrów przyjęła rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego
programu „Dobry Start”, w związku z czym od dnia 1 lipca br., realizacją programu
„Dobry Start” będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej.
Wszyscy rodzice od 1 lipca 2021 r. mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
 przez Portal informacyjno – usługowy Emp@tia
 przez bankowość elektroniczną
 przez portal PUE ZUS.
Wnioski należy składać do 30 listopada 2021 r.
Wszelkie pytania dotyczące zasad przyznawania świadczenia oraz składania wniosków
należy kierować do ZUS.

Wybierz interesujący układ