Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. świadczeń rodzinnych i św. z funduszu alimentacyjnego

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PUCKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH 1 ETAT – ZATRUDNIENIE NA ZASTĘPSTWO OD  MAJA 2014 R. NA OKRES OK. 1 ROKU POPRZEDZONE MIESIĘCZNYM OKRESEM PRÓBNYM 

  1. 1.      Wymagania niezbędne:
WYKSZTAŁCENIE wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, administracja).

 

WYMAGANA WIEDZA SPECJALISTYCZNA Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych
oraz aktów wykonawczych do w/w ustawy i podstawowe zagadnienia Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o ochronie danych osobowych.
  1. 2.      Wymagania dodatkowe:
ZNAJOMOŚĆ INNYCH ZAGADNIEŃ Umiejętność interpretacji przepisów prawnych związanych
z wykonywaną pracą.
CECHY OSOBOWOŚCI Komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność, szacunek do drugiego człowieka, odporność na stres, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy.
UMIEJĘTNOŚCI Umiejętności funkcjonalne:

  • Bezinteresowność i uczciwość;
  • Poszanowanie godności drugiego człowieka;
  • Zdolność do samokontroli;
  • Komunikatywność;

Umiejętności instrumentalne:

  • Obowiązkowość;
  • Wewnętrzna dyscyplina;
  • Odpowiedzialność;
  • Kultura osobista i takt;

Adekwatnie do realizowanych zadań, podinspektor ds. świadczeń rodzinnych powinien opanować następujące umiejętności:

  • Umiejętności metodyczne.
  • Umiejętności stosowania prawa.
  • Umiejętności stosowania wiedzy naukowej w praktyce.
  • Umiejętność wykorzystania zdobyczy techniki podczas wykonywania pracy.

Praca na stanowisku podinspektora ds. świadczeń rodzinnych wymaga znajomości obsługi komputera w środowisku WINDOWS oraz po przyuczeniu AMAZIS.

 

 

  1. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przyjmowanie wniosków o ustalanie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego oraz specjalnego zasiłku opiekuńczego;

2) sprawdzanie przyjętych wniosków pod względem kompletności;

3) rozpatrywanie wniosków w sprawie świadczeń rodzinnych oraz przygotowanie decyzji administracyjnych w tym zakresie;

4) prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zmiany lub uchylenia decyzji ostatecznych, zawieszania, umarzania oraz wznawiania postępowania;

5) prowadzenie spraw związanych z nienależnie pobranymi świadczeniami w zakresie przygotowania decyzji oraz prowadzenia postępowania egzekucyjnego.

  1. 4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

c) oryginał kwestionariusza osobowego,

d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z  oryginałem),

e) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

f) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

g) oświadczenie kandydata o niekaralności,

h) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny,  CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 roku Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia 24 kwietnia 2014 r. do godz. 1500, pod adresem:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku

ul. 10 Lutego 29

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – PODINSPEKTOR  DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH”

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pucku w dniu 25.04.2014r.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 58 673 56 11.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz         z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku (www.gops.puck.pl) oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Pucku, przy ul. 10 Lutego 29.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku (www.gops.puck.pl) oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Pucku.

 

Puck, dnia 11.04.2014 r.

Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku
Iwona Rumanowska

Categories: GOPS,PRIORYTET