Starostwo Powiatowe w Pucku realizuje projekt dotyczący edukacji żeglarskiej w szkołach publicznych powiatu puckiego.
Zachęcamy do udziału wszystkich zainteresowanych uczniów z terenu Gminy Puck
W ramach projektu będą organizowane następujące zajęcia:
1) Szkolenie obejmujące tematykę z zakresu popularyzacji wiedzy o regionie, gospodarce morskiej, edukację ekologiczną oraz żeglarską, skierowane dla uczestników w wieku 10 -14 lat. W ramach zajęć dla każdego uczestnika zaplanowano łącznie 40 godzin zajęć, w tym minimum 20 godz. na wodzie, na jachtach żaglowych, o liczbie miejsc min. 10, w tym 2 członków załogi;
2) Szkolenie obejmujące kursy żeglarskie i motorowodne, skierowane dla uczestników powyżej 14 roku życia. W ramach zajęć dla każdego uczestnika zaplanowano łącznie 70 godzin zajęć z czego 50 godz. na wodzie, na jachtach żaglowych, o liczbie miejsc min. 6, w tym 2 członków załogi oraz na jachtach motorowych, o liczbie miejsc min.8, w tym 2 członków załogi.
Zakres szkolenia obejmuje zdobycie przez uczestników całej wiedzy i umiejętności pozwalającej na przystąpienie do Egzaminu Państwowego: odpowiednio dla uzyskania patentu żeglarza jachtowego i odpowiednio dla uzyskania patentu sternika motorowodnego, zgodnie z Załącznikiem nr 4 (?Zakres wymagań egzaminacyjnych?) do Rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r., poz.460) w sprawie uprawiania turystyki wodnej- dalej zwane ?rozporządzeniem?.
Rekrutacja do projektu trwa do 15 marca 2022 r.
Aby wziąć udział w projekcie, należy dostarczyć wypełnioną dokumentację zgłoszeniową (do pobrania poniżej) do Urzędu Gminy Puck , pokój 02.
Szczegółowych informacji udziela koordynator gminny P. Martyna Bolin pod nr telefonu 58 673 56 50. email: martyna.bolin@gmina.puck.pl
pliki do pobrania:
oswiadczenie – COVID-19 – os. niepełnoletnia
Otwiera się w nowym oknie